2010. december 19., vasárnap

2010 október 1, Katy Perry koncert

Október 1-jén 11 órakor (épp élettan előadásra siettem) csörög a telefonom, egyik ismerősöm ezt mondta: „ szia, ma lenne egy munka estébe/éjszakába nyúlóan. Ráérsz?” „Húúú basszus, haza akartam menni hétvégére”-de ezt csak magamban mondtam, amint ez megfogalmazódott bennem, folytatta:”…öö a Katy Perry koncerten kéne dolgozni.
„Oké, elvállalom.”-csak így lazán, de ugyanakkor ÁÁÁÁ, ez nagyon jó :D.
Egyből hívtam anyut, Hédit, hogy ez tök állat. Ők is nagyon örültek. :o)))
4-re kelett mennem. Oda is értem, még sosem voltam az Arénában azelőtt.
Bevitt a főnököm a hátsó kapun, majd bemutatott a koordinátoromnak, ő mondta mindig, hogy mit kell csinálnom. „Hello, my name is Kim.”-mondta, és közben mosolygott. Kedves volt. Behozott a wardrobe-ba 4 öltönyt, 4 inget, és 2 extracuki rózsaszín rakottszoknyát. „Ezeket kell kivasalnod. Hozd ide a vasalót.” Vasaló angolul: IRON. Ő így ejtette: „>AJN<”. Oké, bemegyek a helyiségbe, ahol a vasaló volt, és kérem az amcsiktól, persze magyar akcentussal, hogy kérem szépen az „ÁJRON-t”. „Miit??” mondom ájron másín-t. Nagy nehezen rájöttünk némi mutogatás után, hogy miről is van szó, és megkaptam az AJN-t. :D
az egyik szoknyával
Kivasaltam a cuccokat, utána mondta Kim, hogy meg kell igazítanom Katy egyik jelmezét. Annyiból állt, hogy öntapadós 2oldalú ragasztóval kellett körberögzítenem a jelmez hátoldalát és egy fekete filc anyagot, hogy esztétikus legyen.
A jelmez egy hatalmas, szivacsokkal kibélelt bőröndben volt a folyosón. Nagyban dolgozgattam rajta, hallottam, hogy jön valaki mellettem. Katy volt az! Visszafordult, látta, hogy semmi rosszat nem csinálok a pillangószárnyaival, mosolygott egyet, és köszönt, hogy „HI”. Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, csak mosolyogtam rá. :D
A wardrobe szoba egyébként a sztár öltözőjével szemben volt, mindig kimentem, ha épp nem volt dolgom, hátha kijön, és láthatom. Összehaverkodtam a biztonsági őrökkel, tőlük informálódtam mindig, h épp hol van a művésznő. :D
A jelmezes affér után mondta Kim, hogy köszöni a segítségem, ennyi volt a meló. Még fél óra volt a koncert kezdéséig. Az előzenekar DJ Szeifert volt, ő már elkezdte a set-jét.
Kérdeztem Kimtől, hogy meg lehetne-e nézni a showt. Megkérdeztük a magyar jegyirodásoktól, és mondták, hogy persze, menjek csak.
Ki is mentem. Utólag jöttem rá, hogy az Arénának kb ¼-e volt elbarikádozva a koncert helyszínének, hisz ez a konci csak hirtelen ötlet volt, minimum fél évvel előtte el kell kezdeni a reklámot, hogy telt házas legyen.
Átlagéletkor: 13 év. Csináltam sok fotót, nagyon nagy élmény volt. Szinte az összes előadott számát ismertem.
A koncert végeztével visszamentem a backstage-be, ott vártam még Katyt fényképezőgéppel a zsebemben.
Vokalista csajjal a backstage-ben

Kijött, adott interjút pl Viva Adának, nagyon kedves volt mindenkivel. 50 ember nyert a Fókuszban, ők bejöhettek és pár szót válthattak Katyvel. Akkor nagyon becsültem, hogy hulla fáradtan képes 50 emberrel dumálni. Természetesen mindenkivel közös kép…
Vártam még egy kicsit, majd elindultam hazafele. Kint még csináltunk egy képet az egyik kamion sofőrjével. Arc volt a bácsi. :)
Hazafele a Tompa utcán jött mögöttem egy biciklis, aki útközben megfogta a fenekem, majd továbbtekert… még annyit sem tudtam hirtelen mondani, hogy menj a ...-ba.
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése