2010. december 19., vasárnap

2010. december 7-12., Cirque du Soleil


Itt az újabb meló!!! Megint engem hívtak, egyből elvállaltam az összes napot.
Kedden kellett menni először dolgozni, ekkor még nem volt előadás, csak mostunk és szárítottunk. 2-re kellett odaérni, és 5-kor még nem dolgoztunk, mert mondták, hogy a szállító kamionok előtt baleset volt, ami miatt még nem értek ide a cuccok. Miközben vártunk a „melóra”, Bálinttal beszélgettünk (ő az egyik főnök-féleség), mutatott egy csomó képet, amin hírességekkel van lefotózva: Snoop Dogg, Ricky Martin, Enrique Iglesias, Fergie, George Michael, Sting…hogy csak párat említsek…nem hiába, 15 éve dolgozik a cégnél.
A koordinátorunk is bemutatkozott: Milka, aki MAGYAR!! A férje valami vezető a produkciónál, és ő is járja velük a világot. Hétfő szabadnap, keddtől vasárnapig minden nap van előadás, tehát minden nap kell dolgoznia.
Kaptunk kaját is, itt nem volt megszabva, hogy ki mehet be a Catery-be és ki nem. Ettem gyümölcssalátát, volt benne sárgadinnye, kiwi, narancs, cukordinnye. Aztán még ettünk később is, ropogós panírba forgatott csirkét rizzsel. Nagyon finom volt!
Másnap, szerdán 3-ra kellett mennünk.
Napi teendő:
Délután, az előadásig: vasalás, gőzölés.
Előadás közben: mosás ezerrel, közben a száraz és/vagy vizes ruhák visszacipelése a wardrobe-hoz, ahol felakasztgatjuk fogasokra, szám szerint rendezzük őket, majd bekapcsoljuk a 10 ventillátort, hogy másnapra száradjanak meg a ruhák.
Szerda délután jöttek fotósok, kérdeztem az egyiktől, hogy magyarok vagytok-e, mondták, hogy igen. Honnan vagytok? Origo, velvet, stb…jááj, engem ne tegyetek fel a netre légysziiii. Mondták, hogy kicsit feltesznek. Pfff.:D Épp gőzöltem a ruhákat. Csomó képet csinált, de mondtam neki, hogy nem szeretnék netceleb lenni HAHA:D
Este mondta Milka, hogy kb 8-kor lesz kajaszünetünk. Fél 8-ig volt vacsi, így szerencsésen lemaradtunk, de csak a meleg ételeket vitték el, maradt még egy csomó minden: muffinok, cseresznyés lepény, gyümölcsök, wrapek. Nah, én egy olasz wrap-et ettem, finom volt. Minden agyonfűszereznek, azt vettem észre, szóval a rozmaringtól kezdve az oregánóig (origami) minden megtalálható volt egy adott kajában.
Csütörtökön 5-re kellett menni. Előző nap éjjel fél 2-re értem haza, úgy, hogy kb 10 km volt a lábamban, mert nagyon távol van a mosoda a wardrobe-tól, és ezt a távot naponta kb 20 tesszük meg. Reggel nem tudtam aludni, csak fél 8-ig, illetve tudtam volna, de hát az embernek lakótársai is vannak, nekem kapásból 2 is, mindkettő fél 7-kor kelt.
Vacsira sült kacsacombot ettem krumplipürével, nagyon finom volt! Volt hozzá párolt káposzta is, lilakáposztából, az nem volt finom.
Desszertet is ettünk, én egy csokis muffint, és egy tejszínhabos-ribizlis csodát, nagyon ízlett mindegyik.
Nikivel már 2 napja kinéztünk egy helyes artistát, aki tegnap rámkacsintott HAHA. Az a baj az egészben, hogy mindenki ki van festve, pontosabban „maszkolva”. Ők maguk festik magukat, mindenkinek ugyanolyan ecsetkészlete és sminkjei vannak. Azért baj ez, mert nem ismerjük fel őket, ill. nem tudjuk beazonosítani senki maszkos-maszk nélküli arcát
Fél 1-ig dolgoztunk. A lábam kb egész nap zsibbad, nem tudom, miért, de nagyon fáradt. Pórbálom pihentetni, dehát minden nap kilométereket teszünk meg a wardrobe-laundry távolság miatt.
 Pénteken először láthattunk egy kis részt az előadásból. Az első 10 percet nézhettük meg, utánamenni kellett a ruhákat összeszedni. Fantasztikusan ügyesek az artisták! Nem hiába, a világ első számú cirkusza.
Este bejött James a mosodába, mondta, hogy menjünk el bulizni. Mondtuk neki, hogy már nagyon fáradtak vagyunk, és inkább majd holnap (Holnap??? Hisz holnap 12 órát fogunk dolgozni!).
Szombaton James-szel reggeliztünk, és megbeszéltük, hogy aznap elmegyünk bulizni. Niki és Viki nem hoztak buliszerkót, én vittem egy felsőt. 
James-szel 


Estefelé eléggé fáradtak voltunk már, de James megadta a számát, hogy írjunk neki, mikor és hol fogjuk várni. Miközben dolgoztunk, odajött 2 artista srác, hogy nem vagyunk-e fáradtak (mondtuk, hogy de, azok vagyunk), és hogy mennünk kéne bulizni. Mondtam nekik, hogy mi megyünk, van-e kedvük velünk tartani. Mondták, hogy persze. Oké, mi majd írunk sms-t James-nek, és jöjjenek együtt.  
Írtunk is neki 1-kor, hogy Moulin Rouge 2-kor. Visszaírt, hogy oké, ott lesz. Corinthia Hotelben volt a szállásuk, onnan akár gyalog is el tudtak volna jönni a clubhoz. Már 3/4 2-kor odaértünk, és ők már ott voltak!!! Ha magyar srácokkal beszéltek meg egy időpontot, tuti késnek minimum negyed órát. A bejáratnál a kidobók látták a Cirque Du Soleil-es kabátjaikat, egyből szívélyesen beinvitáltak minket. James mondta, hogy szeretnénk egy asztalt. Ó hát persze...és kaptunk is egyet, a VIP részen. Ittunk pezsgőt, beszélgettünk kicsit, majd lementünk a tánctérre táncolni. Óriásit buliztunk!


James elfáradt, mert nagyon meleg volt, félrevonult, meg az egyik mongol srác is elment a pulthoz. Vele beszélgettem sokat már fent is, és vele tartottam. Beszélgettünk mindenről, mondta, hogy magánéletük nincs, alig van szünetük, akkor hazamennek a családjukhoz pár napra. Barátnőre nincs idő, sem lehetőség, hisz járják a világot. Magyarország után mentem Nürnbergbe, majd Antwerpenbe, Karácsonykor lesz 2 nap szünetük ott. Valaki hazamegy, de aki messzebb él Antwerpentől, annak nincs ideje hazamenni.
Éjjel 5-kor indultunk el a clubból, az első villamossal mentem haza, otthon még volt erőm hajat mosni, fél 6-kor feküdtem le, hogy 3 órás alvás után fél 9-kor felkeljek. Beállítottam a telefont ébresztőre, féltem, hogy álmomban kinyomom, ezért távol tettem az ágyamtól, hogy tuti felkeljek rá.
Vasárnap fél 9-kor kicsit kómásan keltem, de nagyon doppingolt az, hogy ez az utolsó napunk. 
Minden jól ment, nem kellett mosnunk, mert nem volt ideje a ruháknak megszáradni, hisz vasárnap este a show után indultak a következő állomásuk helyszínére: Nürnbergbe. Hétfő-kedd szünnap, szerdától vasárnapig minden nap előadás, szombaton 2 is.
Elbúcsúztunk a fiúktól, ők indultak vissza a hotelba az előadás után nem sokkal. Mi is végeztünk a munkával , és mentünk haza.
Óriási élmény volt itt dolgozni :o).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése