2010. december 19., vasárnap

2010. november 17. Lady Gaga koncert


Másnap kb 9-kor keltem, nagyon fáradt voltam. Magamtól keltem, mert a telefonom előző nap lemerült, és kikapcsolva töltöttem.
Reggeliztem, majd bekapcsoltam a telefonom. Látom, hogy hívtak, és sms-em is érkezett. Az egyik főnök írt, hogy szeretnék a Gagások, h reggeltől dolgozzak, és hívjam vissza őt, amint felébredtem. Visszahívtam, megígértem, h amilyen hamar csak tudok, ott leszek. Kb 1 óra múlva már oda is értem.
A jegyem, amit májusban vettem, odaadtam az egyik főnökömnek, aki megígérte, hogy eladja.
Bementem a wardrobe-szobába, ahol először egy papírt adtak, amit alá kellett írnom. Az állt benne, hogy az épületben nem telefonálhatok, és tilos fényképet készítenem. Pedig ha lehetett volna…. Wardrobe-szoba: 3 csaj, 1 pasi-ők voltak az öltöztetők. 4 öltöztető 1 koncert! Ilyet se láttam még. :D A szobában körös-körül ruhááák, zenekar ruhái, táncosok ruhái és naná, hogy GAGA ruhái! Tony volt Gaga öltöztetője. Épp az egyik Armani jelmezét igazgatta. Azok a cipők! Akkor még nem is sejtettem, hogy megfoghatom őket. :D
Mindenki bemutatkozott, majd adták az első feladatot: a Monster c. számában visel egy óriási parókát, azt kell kifésülnöm, és gőzölnöm.
Utána jöttek szokásos feladatok: vasalás, gőzölés, mosás-szárítás.
Kaptam szüneteket is, mindig elmentem kajálni a catery-be, mert kaptam jegyeket. Vannak különböző beléptetőkártyák, az enyém nem jogosít a catery-be való belépésre. De ha olyasvalakivel megyek, akié jogosít, akkor beléphetek én is, illetve, ha kapok hozzá jegyet-én így jutottam be. Ettem sajttortát, csokis sütiket, sárgadinnyét, nagyon finom volt minden.
Ez a koncert nagyon-nagyon biztonságos volt. Szerintem kb 5x annyi biztonsági őr volt, mint más koncerteken. A wardrobe szoba mindig a művész szobájával szemben van, de most jó távol volt onnan. Meg egyébként is, Gaga szobájának ajtajánál 2 biztonsági őr volt, plusz egy saját ember. Nem láttam sajnos az öltözőjét, de állítólag minden futurisztikus volt benne. 
Kicsivel a koncert kezdése előtt mondták nekem, hogy én leszek Tony segédje, és Gaga ruháit fogom visszaszállítani a színpadtól a wardrobe-ba. :D
Kimentem megkérdezni a főnököm, hogy eladta-e a jegyem. Mondta, hogy nagy erőkkel próbálkoznak az emberei….kicsit nehezen hittem el, de ha ő mondja...
Aztán elkezdődött az előzenekar show-ja, aki egy meleg srác volt. Ja, egyébként nagyon durva, az összes pasi meleg volt. Gaga azért szereti őket, mert kezdetektől fogva imádják őt, és a legnagyobb rajongói még most is.
Kimentem újból a főnökömhöz, ismét mondta, h még nincs eladva a jegyem, kezdtem ideges lenni, bementem a Live Nation-höz, mert ott már jóban vagyok egy csajjal, mondtam neki, hogy ha nem adják el a jegyem, akkor kérem vissza, és megnézem a koncertet. Viszont mondta az amcsi csaj, hogy nem engedhet el, mert fontos feladataim vannak a koncert alatt. Végül a csaj sikeresen eladatta a jegyem nagy nehézségek árán, nagyon köszi neki! Ezek után nyugodtan mentem vissza…
Készültünk a show kezdésére, kezembe adták a szőke parókát, nekem kell kivinnem a színpad mögé. Előtte már kikukucskáltam a színpadhoz, hát az valami eszméletlen… több ezer ember, sikítva, csápolva, stb. Ilyen nagyszabású koncerten még nem voltam. Katy Perryé kiskoncert volt, Sting rajongótábora nem a késő-tini korosztály, ők nem nagyon őrjöngtek. :D
Szóval, mindenki vonult a színpadhoz, nekem kezemben a szőke paróka, elértünk Gaga öltözőjéig, ahol is ott állt Ő!!! Besütött narancssárga haj, műszempilla, nem túl erős színpadi smink. ATYAÉG, de izmos! És milyen alacsony!!! Kb 160 cm magas.  Haladtunk kifele a színpad fele, közben melegítette a hangszálait, elkezdte énekelni a „hello-hello baby you called „ meg még pár sorba belekezdett, de baromi hangosan. Atombrutál hangja van, az bizti. A színpadhoz kiérve hülyéskedett még az egyik táncosával, majd odaadták neki az első MTV díját 2010-ben, ugyanis épp a koncert időpontjában volt a díjkiosztó, amin azért nem tudott jelen lenni, mert koncertezik BUDAPEST-en. :D Adott egy kis interjút az MTV stábjának, amit élőben toltak is a díjátadón, majd kezdődhetett a várva várt koncert. Számomra is várva várt volt, bár én ott voltam mellette, láttam, stb. De a színpad túloldalán lévő 8000 ember már őrjöngött. Elkezdődött a zene, majd egy ponyva mögött elkezdett énekelni Gaga, már hatalmas őrjöngés, de amikor felhúzták a ponyvát, akkor aztán…ÁÁÁ, hihetetlen.
A színpad alatt volt Gaga öltözője, minden szám között lejött, és átöltözött, majd hozták ki nekem a ruhákat, amiket levett, és én visszavittem a wardrobe-ba. A 2 nagy kivetítő pedig hátrafelé is vetítette az eseményeket, így én is láthattam a show-t. 
A koncert elejétől kezdve pedig mindenki elkezd pakolni. Kb a 2. számnál már láttam a folyosón a futógépet, haspadot (ezeket Gaga kérette az öltözőjébe).
A show végeztével visszamentünk a wardrobe-ba, és köszönetképp kaptam a csajoktól 1 pólót, szürke színű, és Lady Gaga 2010 CREW van ráírva. :D
Másnap sokáig aludtam, mert 24 órát dolgoztam az előző 2 napban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése